” چه نیازی به وب‌سایت هست درحالی‌که پیج اینستاگرام دارم؟ “

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سؤال را در ذهن خود دارند. هرکسی که در بازاریابی دیجیتال، سوشال مدیا یا طراحی سایت بوده است، بار ها با این سؤال مواجه می‌شود. اساساً دلیل استفاده از اصطلاح “کسب‌وکار کوچک” به دلیل این است که برای یک شرکت بزرگ و سودآور، اعتبار اجتماعی نقشی حیاتی ایفا می‌کند. درنتیجه برای آن‌ها وجود وب‌سایت یکی از منابع اساسی کسب اعتبار اجتماعی است. چیزهای دیگری نیز وجود دارند که با یک وب‌سایت خوب همراه هستند؛ بنابراین، اگر علاقه‌مند به جذب ترافیک و فروش بیشتر از سمت مخاطبان هدف خود هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

چرا شما به یک وب‌سایت نیاز دارید؟

پاسخ ساده این است که وب‌سایت‌ها می‌توانند به شما در ایجاد کسب‌وکار، فروش، پیشرفت و همچنین افزایش ارزش برند خود کمک می‌کند. هرگز زمان بهتر یا مهم‌تری نسبت به الان برای سرمایه‌گذاری روی وب‌سایت برای کسب‌وکار شما وجود نداشته است. یک وب‌سایت طیف گسترده‌ای از مزایا را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهد و ارزش این مزایا سال‌به‌سال به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد، درست مانند خود اینترنت.

اگر در قرن بیست‌ویکم صاحب یک کسب‌وکار هستید، داشتن یک وب‌سایت ضروری است. به‌هرحال، اکثریت قریب به‌اتفاق مشتریان بالقوه شما آنلاین هستند و احتمالاً از اینترنت برای یافتن مشاغل مشابه شما استفاده می‌کنند. اگر کسب‌وکار شما وب‌سایت نداشته باشد، مشتریان بی‌شماری را از دست خواهید داد. کسب‌وکار شما می‌تواند برای ساعات بعد از 6 عصر تعطیل شود و کسی برای پاسخگویی به تماس‌ها دربارهٔ کسب‌وکار شما در آن بازه نباشد. درحالی‌که وب‌سایت شما می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز و 365 روز سال را فعال بماند و کسب‌وکار شما را تبلیغ کند و خدمات شما را به مشتریان بالقوه شما معرفی کند.

متقاعد نشدید؟ ما در این مقاله چند مورد از بزرگ‌ترین مزایایی را که کسب‌وکار شما می‌تواند حتی از یک وب‌سایت ساده دریافت کند را جمع‌آوری کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *