طراحی وب سایت راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن آن‌ها است. در واقع، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می‌شود. یک وب سایت مناسب می‌تواند تماس های غیر ضروری را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد.

در عین حال، شما با ورود به کسب و کارهای آنلاین به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی‌ها و اطلاعیه‌ها برای مشتریان آسان است و در هر ساعتی از شبانه روز به محصولات شما دسترسی دارند.

من اکانت اینستاگرام دارم، آیا باید سایت داشته باشم؟

در حالی که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند محتوای عالی از جمله تصاویر زیبا و زیرنویس‌های متفکرانه درباره کسب‌وکار و خدمات شما ارائه دهند، این در واقع تنها اولین مرحله از فروش شما است.

در مورد آن فکر کنید. هنگامی‌که برای اولین بار وارد فید اینستاگرامی‌ می‌شوید و به یک برند علاقه مند می‌شوید، فکر بعدی شما معمولاً این است که بیشتر در مورد این تجارت و خدماتی که آنها ارائه می‌دهند بیاموزید. و معمولا، زمانی که می‌خواهید جدی شوید و در مورد یک کسب و کار بیشتر بدانید، به وب سایت آنها مراجعه می‌کنید.

این بدان معنی است که اینستاگرام و فیس بوک راه های خوبی برای جذب مشتریان بالقوه و جذب مخاطبان شما هستند، اما وب سایت شما واقعاً جایی است که می‌خواهید فروش خود را داشته باشید.

اما بدون وب سایت، مرحله بعدی چیست؟ برای اطلاعات به شما پیام دهند؟ اما آیا این روش حرفه ای است که می‌خواهید خود و کسب و کارتان را نمایندگی کنید؟ و تا چه مدت می‌توانید با این DM‌ها بدون سیستم مدیریت پروژه همراه باشید تا پاسخ های مشتری را بدهید؟

۱- شما مالک صفحه اینستاگرام خود نیستید.

اگر وب سایت خود را بسازید، باید مطمئن شوید که نام تجاری و پیام های شما همیشه درخشنده است. همچنین، بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر که به دنبال استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند، همچنان وب‌سایت شما را برای تأیید حضور، اعتبار شما به‌عنوان یک کسب‌وکار، و سایر اطلاعات کلی درباره کسب‌وکار، تیم و پیشنهادات شما بررسی می‌کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که شما مالک صفحه اینستاگرام خود نیستید اما مالک وب سایت خود هستید. از آنجایی که اینستاگرام وب سایت خودتان نیست، شما فرصتی برای تعیین خط مشی‌ها ندارید و باید طبق قوانین آن‌ها اجرا کنید. حتی محتوایی که در صفحه شخصی خود پست می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید به گزینه هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد محدود است.

۲- وب سایت از اینستاگرام معتبرتر است.

وب سایت‌ها امکانات را گسترش داده اند و میلیون‌ها فرصت و ایده را در اختیار افراد قرار داده اند. وب سایت‌ها می‌توانند مختص یک فرد، یک کسب و کار یا سازمان های دیگر باشند و معمولاً به یک موضوع یا هدف خاص اختصاص داده شده اند.

افراد در هر کجا که باشد از طریق تلفن و لپ‌تاپ با یکدیگر ارتباط دارند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. رویکرد و روند کسب و کار تغییر کرده است. هرکسی می‌تواند با هر سرمایه ای که دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

اولین وب سایت در اینترنت در 6 آگوست 1991 راه اندازی شد. به طور متوسط، یک فرد 12 درصد از کل زندگی خود را در اینترنت می‌گذراند.

۳- در اینستاگرام محدودیت های سئویی وجود دارد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بشدت برای دیده شدن کسب و کار شما لازم است و داشتن وب سایت خود با یک وبلاگ، شاید بهترین راه برای انجام آن باشد.

یک مطالعه در سال 2020 نشان می‌دهد که بیش از 25 درصد از افرادی که در گوگل جستجو می‌کنند، روی اولین لینک کلیک می‌کنند و بیش از نیمی ‌از آنها از بین سه مورد اول انتخاب می‌کنند. (منبع این جمله)

شما می‌خواهید برای جستجوهای مرتبط با کسب‌وکارتان، خواه «غذای نیجریه» یا «کرم صورت» یا «شرکت طراحی داخلی»، تا حد امکان بالاتر باشید.

۴- توجه در اینستاگرام زودگذر است.

پاسخ درست به “وب سایت در مقابل حساب اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ، از کدام یک استفاده کنم؟” هر دو است و دلیل آن این است که ارسال متقاطع باعث افزایش ترافیک در هر دو طرف می‌شود. مقاله ای را در وب سایت خود منتشر کنید و به طور همزمان جهت اینستاگرام مارکتینگ آن را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

بالعکس، دسته های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود قرار دهید تا افراد را به سمت حساب اینستاگرام خود سوق دهید. همچنین می‌توانید از فیس‌بوک پیکسل برای ردیابی ترافیک وب‌سایت خود و سپس بازاریابی مجدد برای آن مخاطبان در فیس بوک از طریق تبلیغات استفاده کنید. فیس‌بوک پیکسل یک قطعه کد است که در کد هدر وب‌سایت شما قرار می‌گیرد و اطلاعات ترافیک وب‌سایت را به ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک می‌کشد.

هدف از داشتن یک وب سایت و یک حساب کاربری اینستاگرام این است که شما و کسب و کارتان را تا حد امکان برای مخاطبانتان قابل کشف کند. هدف شما این است که مشتریان بالقوه شما را به راحتی پیدا کنند و متعاقباً از شما خرید کنند.

نحوه انجام این کار با در دسترس قرار دادن خود در هرچه بیشتر پلتفرم‌های آنلاین است، نه تنها وب‌سایت و حساب اینستاگرام، بلکه همچنین هر پلتفرم آنلاین جدیدی که به ایجاد برند شخصی شما و پرسنال برندینگ کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *